Saturday, November 21, 2009

Fenomena Nur Kasih

Emm..aku ikut this movie dri 1st episod lagi..skang dh episod ke 25..pernh miss jugak a few episod, tpi, website kan ade..mg dpn last episod..huhu..finally, habis jugak cite ni. masa mula2 cite ni tayang, xbyk sgt org bercerita,skang, dah mcm 1 fenomena plak..sana sini duk bercerita psl nur kasih..

bagi aku, cite ni kuat..skrip dia kuat..masing2 yg bwa watak dlm cite ni ade olahan watak yg kuat..xkira watak utama o pmbantu..sume ade peranan msg2..& xmenempel sesaja..aku suka watak Nur, cra dia ekspresi emosi dia nmpk real..w/pun menyamph giler dgn watak Sara krna memporak perandakn sglnya, tapi, watak tulah yg sbnarnya mghidupkan lagi cite ni..dulu, ada gak yg xlayan cite ni sbb katanya, cite ni ala-ala islamik..tapi, skang..emm, cite islamik nilah jugak yg ditunggu tiap2mggu..pe2pun, congrate utk mira mustapha yg create cite ni & sumelah yg trlibat scra lngsung o xdgn cite ni..sush sbnarnya cite versi islamik nk tawan hati masyarakat skang..tp, finally, Nur KAsih brjaya mengubah tnggapan tu..w/pun, ada certain2 part yg aku rasa xbrapa realistik tapi, aku ttp suka cite ni..

last episod, time raya aidiladha nnti..huhu..insyaallah, aku & family akn ke Johor, umah my Pak Ndak..tapi, tulah, duk umah org ni..tau2 jelah..lagi2 ari raya..ntah dapat tgk o x last episod ni..huhu..

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...