Tuesday, January 26, 2010

Teman datang & pergi…….

“Teman datang & pergi, namun kau tetap di hati….” This quote mmg dh lekat kat kepala aku. Quote yg trcatat kat souvenirs yg aku dpt msa 2nd my old school punya reunion, last 3 years. Aku stuju sgt2…mcm ktorg ni da chemistry yg kuat antara 1 sma lain…wlau ceruk mana pun kami pergi, kwn2 sesama Tahap mmg slalu & sentiasa di hati.

Last weekend, aku kuar dgn one of my bestfrenz masa lower form, kami sekelas dr Form 1-3, dorm pun sma. Tu yg rapat..duk kat kelas pun satu group. Sbnarnya, dh lama sgt xjupe since Form 4 sbb dia pindah ke MRSM masa Form 4. At last, dpt gak aku jupa dak sorang ni. Bila memasing dh keje, slalu gak planning nak jupe, tp, xterjupa2. Then, aku fix official appointment dgn dia ni kat S. Alam. In the meantime, aku nak shopping gak..hehe..Aku ada gak ajak a few frenz yg len, tp, blaka2 da hal. So, kitaorg dua org je la.

Emm..jejak kasih sungguh. Tp, at last, jupe juga kan. Her name is Haiza, keje engineer kat S. Alam. Dr start kitaorg jupe smpailah aku balik, habis sume cite kuar. Cite dr zaman Form 1 smpailah skang..sume cite trkeluar. Emm..maaplah ek, kengkawan…ktorg serius dh mngumpat korang. Haha…

Form 1 Ibnu Sina, Form 2 Ibnu Sina, Form 3 Ibnu Rushdy…haa,..sesapa yg trmasuk list kelas ni, confirm disebut namanya…then, a few story yg latest2. Ingat x dulu,si A gaduh dgn Si B, si C couple dgn si D dh lama dah, menjadi juga diorang ek.. si E, F,G,H..study di cni, keja di c2.. Jupe si J di sna..tetiba tersermpak, jupe si K di mn2, dulu satu matriks, satu U, xpenah jupe2 si L, apa dia buat skang ya... Apalah si M buat, senyap je dk tu…dah kahwin rupanya si N,O,P, xsangka si Q dh nak kawin, dh ada anak pun si R, si S dh slamat brtunang. T dh lama blik M’sia…U kat hospital xxx, dh jd doc skrang. V dh brubah sgt2 kn….W & X sambung study. Y..pusing 360 drjah…bukan dia dlu ambik course xx, skang keje xx…Z…emm, xtau apa cite, dh lost contact langsung. Hahaa..ni sume hikayat A-Z kitaorg buka. Best2…klu lg rmai, lg havoc la …ni ktorg dua org je pun dh nak trkeluar sume cite…+ storyline memasing. Yelah, klu dlm phone pun bolh bersembang nak dkt ½ jam…klu brjupe…haha..pepaham je lah. Aku pun kdg2 confius, slalu ssh gak aku nak brsembang lama dgn somebody. Tp, tulah, as I said before, ktorg sesame dak Tahap ni or well known as Imtiaz ni mmg da chemistry. Boleh je borak lelama...well, teman dtg & pergi, namun korang sume ttp & sentiasa di hati…:)sayang korang sume.

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...