Wednesday, July 08, 2009

PrisoN breaks......

Last weeks..mmg mati2 ingat dah last episod..siap 4 years later lagi..aku dah hampir nk nangis, tgk pusara Michael J.Scotfield..huhu..hampir2 je..

tp, aku still smangat gak nk tggu depan tv tpt kul 10.30pm, last monday..mana la tau kan..sbb siangnye aku dah usha The Star punye paper..mmg still da lgi, The Final Breaks..then....dia smbung lagi cite sal Sara plak msuk prison sbb bunuh Christina..pe2 je la diorang ni..

Tapi...cuba byangkn, Prison Breaks tanpa Michael Scotfield...haha..aku mmg xdpt bygkan..xnak pun..mmg la engineer otak geliga sorang tu..huhu..

Nilah..aku tgh2 merencana..pttukah aku beli je dvd prison breaks ni..dah la mhal..pttke aku masukkn dlm list bajet tahunan aku ni..haha..ni aku kena istikharah dulu...cuma, aku takut...aku ni klu dah minat trlebih ni, xsempat nk istikharah aku dh guna otak & hati jadi juri..

Macam komik Detektif Conan, dari volume 1-64 aku dah berjaya kumpul...cuma ade terselit 2 or 3 volume yg aku blum brjaya dptkan lg...skang, aku tgh nk kmpul Penyiasat remaja plak..haha..mmgla aku ni...tapi, idea yg kat atas tu kira hold dulu..cz aku de planning len untuk thn ni...

mg ni nak blik kg...dah plan nak bwa abah & mak kuar pi shoping & outing cz..last monday my abah birthday yg ke...54 thn. Mg dpn, nak pi cuti2 M'sia dgn dayah & miza...mg depan lg, nak shoping dgn miza...sesambil wat cermn mata baru..maklumlah, dak tu nak konvo next month...

"Kau & aku adalah satu..
tak kira apapun...
segala rintihan aku...
engkau..selalu ada..
biar kata memisah kita..
biarkan saja..kerana..terbiasa...."

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...