Wednesday, March 17, 2010

The X File…

Nama:????...aku xtau..tu yg aku taruk Mr X…cute je. Best2..
Umur: 28..agaknya lah. xsmpat nak check i/c dia..alamak sebaya dgn kakak & a.ipar ak la plak…emm..whatever…
Asal: Johor…emm, ye kut. xdelah ak nk pi check surat branak dia plak..
Kerja: Pegawai Kastam…itu ikt info yg ak terima…emm,entah ye, entah x…
Muka: hoho..tobat ak. xdapat imagine seh…agak2 de xhandsome cm Taku..ke Sawa…comel cm Aikawa pun best..haha..oi2..stop it!.Titik.

Emmm….xcukup info. Maafla ek…aku xdpt nk korek fail dia lg..cz, burung mrpati dia dh sesat…ngeh2. so, case closed…smpai saat & ketika brung merpati dia dh dpt cri jln pulang..ak bukalah blik kes ni. Ak kan ketua hakim kat cni…w/pun, sbnarnya, akulah plantif yg trbabit..huhu…tulah, sape suh train brung merpati..org train le burung hud2. confim xsesat punye…hihi…xpe,ak bg tmph kat dia sbulan je..klu dia xdpt cri evidence yg baik punye…& xanta2 affidavit…ak serius tutup kes.. haha..tulah, jgn memain dgn ketua hakim ni. Tapi, yg msalahnya skang…saksi2 dia plak yg wat pengakuan berani dpn aku..haih..xpe2, asal defendan xtmpil kat mhkamah prsidangan aku..so, aku kira, aku letak tepi dululah fail ni…baik aku marathon Dear Boys… gud idea.

*Alamak…Taku dh 5 kali faul..slamatlah Mizuho…main dgn 4 org pemain je…nk wat cmne diorg xde the 6th man….~

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...