Friday, May 22, 2009

I'M stiLL the youngest....

Alhamdulillah..Allah masih beri peluang untuk aku hirup lagi udara kat muka bumi ni..

Tepat kul 12 mlm td, alarm aku bunyi..hehe..masa tu mmg dah tutup mata dah..buka je flip phone..tertera kat skrin...22-05-09>Birthday>Mine 24..aku senyum je...Alhamdulillah, bertambah lg setahun usia aku...then..sbb mata pun aci nak tutup balik je..ttp flip phone, tarik selimut....kita tidur dulu...baru je nak lena balik..dan2 msg berlumba-lumba nak masuk...huhu..dah baca lebih kurang..ingat nak layan balik lena tu..adalah plak org ketuk pintu bilik...memangla diorang ni..selalu, main masuk je...ketuk sekali dua terus redah masuk..macamla pintu tu kunci..aku wat do no je..ingatkan cik dayah nak ttp plug internet je..then, buka je pintu, terus dia buka lampu..huhu...terkebil2 gak la mata aku ni...

Surprise!!!!..hehhe..tu plannning, mastermindnye..cik miza.saje je dioarang ni. mmg terkezut gak la..dahlah muka pun dah sememeh semacam..huhu..pe2 je la.

then, pagi tadi kira fresh la..yelah, today is my day..so, xnak moody2..xnak marah2..xnak masam-masam..,...aiseh..bas ni spoillah..lambat plak dia sampai..

kat ofis, macam biasa je...entah diorang tau entah tidak arini my big day..then, tgh sibuk2 aku key in data yang tinggal lg 2 ribu lebih tu..my boss datang kat meja aku..
"so..shila, everything ok..."
"Okay.." aku as usual..senyum & angguk je la.
"how many left..."
"about 2 thousand plus..campur dgn syima, tinggal thousand plus la.."..
"Emm..so much ya.." hehe...
"Emm..shila...happy birtday ya..today, u just choose la, kfc o pizza...sorry ya, can't celebrate outside..so much work to do..rushing...maybe next time ya.."...
"Ergh...." aku mati2 ingat cam boss aku lupe ke coz mmg this few month mmg giler2 busy...cam dah tak cukup kaki & tangan dah ni...dia pun ade meeting dgn auditor..then..i chose pizza la..cam teringin plak nak mkn pizza..thanks ya my boss...effort tu dia pi redah kedai kek pagi2....then, dia belikan kek blueberry+strawberry...
"how old ya..." my boss tnya lepas aku dah siap potong kek...
"24..."
"the youngest.."
"hehe..yup, i'm still the youngest..."huhu..kat ofis aku, takhta youngest tu still aku yg pegang..xtau plak la after this...
"Enjoy ur life....until u get married..." hehe..betul-betul-betul...aku sokong %.tapi, lepas married pun boleh enjoy apa..hehe..

# thanks a lot pd sape2 yg wish ... my beloved sis & my little bro...then...k.ct,k.jas, is , dyh, dija, k.yan & k.ida > my housemate, aisyah > my ex-classmate ms kat Tahap..hehe..Maa & dian > my ex-classmate kat kmph, dyh & zati > my bestfren....ajib n hikari yg wish kat blog ni..& semualh yg still remember me..xkira korang sume kat mn..esp..ex-skft01..ex-tahap, ex-kmph..ex-um...dan sumelah...& xlupa wat miza..my roomate..thanks ya 4evrything...

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...