Sunday, May 10, 2009

its tiMe to rest...

Mungkin ada hikmah di sebaliknya....

dah hampir 3minggu intrnt kat umah aku ni dok offline..sbbnya, haha..aku pun xtau, klu ikut tuan punya broadband tu, int connection dh ok,..mybe something wrong kat dia punye router..apa-apa je la..lgpun cam tau2 je, dak umah ni tgh struggle u exam last few weeks..so, skang mmg time u rest..aku pun rasa cam tak xlarat je everyday.penat...tu lah yg gatai pi confess kat boss aku xde keje nak wat..yelah, sume keje account aku dah siapkan sume, cuma tnggu untuk wat month end report je..tu yg amazing tu, aku kena take over 2 company punye account & hr..tapi, sometime, aku rasa cam xde keje dah nak wat..bosanlah plak..huhu..cuma kekadang bukan xde keje, aku je sengaja nak delay keje..padahnya, boss tmbah lagi keje aku jadi graphic designer la plak..haha..mmg bukan bidang aku, aku pun men redah je..klu setakat nak edit2 tu boleh le..& ade 1 lg asignmt aku yg boss baru bagi last week..kena sorting customer punya info..ni mcm jadi data enrty punye keje dah..mmglah aku ni account asistant cum admin cum designer cum data entry cum...xtau lah pe lg pas ni...maklumla, multi task blaka...pepun...dats my learning process..experience..nasib baiklah learning curve aku ni stabil je...huhu..

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...