Sunday, May 17, 2009

ReLevankah aku di hatiMu?

Emmm..semuanya gara-gara baru lepas baca buku 'Relevankah aku di hatiMu aka RADHA' yg cik miza beli kat Book fair ari tu...buku tu dah lama kt pasaran, tp xtau nape aku cam xminat nak beli..huhu..semuanya sbb aku baca sinopsis kat blakang buku tu..ingatkan,watak utama dlam buku tu antara org m'sia & jepun, coz dia ckp, kisah persahabatan dari Taiping ke Tokyo,huhu..yg aku pula jenis spesis xlayan sgt cite yg watak utamanya bkn org M'sia..>dat's bad attitude sbnarnya..tapi, nak wat camne, klu mmg aku mmg spesis cam tu..tapi,bila dah baca, xdeplak la cite sal dak jepun pun..huhu, masa ni mmgla pepatah, don't judge a book by its cover tu, aku sokong sgt2. yg ptg, aku suka jln ceritanya, w/pun ada certain2 part cam serius sbb dia ketngahkan aspek akidah..jemaah etc..ayat pun skema semacam, tp, so far, dia pandai tarik perhatian pmbaca u still baca buku tu sbb ada part gile2 & usik2...nilah, first time buku yg aku boleh habiskan dlm masa sehari je..

then..ade part2 yg buat aku rasa cam jantung aku kena hentak dgn batu..kena geles dgn bulldozer...& buatkan aku mengalirkan air mata...bukan sbb sedih sal cite tu...sdih sal Adam accident ke apa,..sbbnrnya..aku nangis pasal....entahlah, pernah tak rasa tetiba je rasa nak nangis..tetiba je rasa nak sedih..cam tu lah..klu pun aku tau sebabnya kenapa..hehe..a secret makes a woman, woman...

klu dah mmg tertulis jodoh kita di Loh Mahfudz dgn someone...dgn someone tu jugalah kita akan ditemukan, mgkin bukan, esok, lusa...mg depan, bulan depan..atau pun tahun depan,....tapi, someday soon..insyaaallah, Allah akan temukan juga..atau pun, mngkin dah bertemu..tapi, kita saja yg tak sedar..ataupun, sampai satu ketika mmg kita tak bertemu langsung dgn someone tu...redha lah kita, bahawa mungkin sbnarnya dia sudah pergi dahulu menemui Tuhannya..

Relevankah aku di hatimu?......

#haha..aku sedang mengalami masalah ketidakstabilan emosi skang ni..penat sangat agaknya....huhu..hati pun jadi extra sensitif...> miza, kau tgk aku normal je kan..

2 comments:

Karim Kicasso said...

asal x stabil emosi cik shiela? salah letak pemberat kot..kih3

ShiLa said...

i guest so..haha..

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...