Monday, October 11, 2010

Adoiiiii…..

One early nite….sayup2 dengar azan Isyak. Huh…lewat lagi smpai rumah. Cepat aku turun bas…jalan biasa….tak pandang kiri kanan. Straight face…Okay, time to cross the road. Aiseh…kenapalah banyak ngat kereta2 lalu plak…huh. Khusyuk aku pandang kereta lalu lalang..nak cari celah untuk lintas jalan leee…kaki mula melangkah untuk melintas…dan…..

Adoiiii……astagfirullahal azim…..[memanglah… yg 1st tu kuar dulu…. ]…beg dah jatuh dulu kat jalan. Nasib baik aku tak tersemban terus atas jalan…dan nasib baik juga, kat belakang aku ada benteng..trus je la aku duduk. Nasib baik juga…aku jatuh belakang kereta yang parking tepi jalan…nasib baik lagi, aku terjelepok tu tepi jalan…dan nasib baik lagi, hari dah malam…dah nasib-nasib baik lagi…sebelah kaki je terpele’ok…kaki lgi satu maintain…tu yang still dapat seimbangkn badan dari tersembam…alhamdulillah. But,….haila…sakitt wooo!!! …camnalah aku xperasan ada lubang kat situ…tulah, khusyuk ngat tgk keta lalu-lalang…uwaaaa!!!

Aku pun apa lagi, melepaskanlah lelah jelah kat tepi jalan tu…sambil2 mengurut kaki kiri aku yang memang rasa cam nak tercabut je..nasib baik jugak aku pakai sandal Crocodile yg lembut empuk ni, ada heel tp, flat je la…sepupu sepapat ngan wedges..muka, mmg tak angkat langsung le…maluuu…tapi yang mmbuatkan aku ala-ala nak jadi hulk tu…ada ke, mamat motor mana tah..siap usha lagi,…ni yg aku rasa nak baling je ngan batu jalan, biar benjol skit kepala tu…xpun, baling ngan sandal aku ni ok gak..eh..xnaklah, aku sayang sandal ni, puas aku usha keliling Mid Valley cri sandal yg menepati jiwa & raga aku…biarlh xsemahal Hush Puppies…or Scholl..tapi, aku sayang woo…pastu, ada keta mana tah, siap bunyi hon…tu pun aku rasa nak baling batu gak, biar pecah keta org tu…tapi, tulah, niat2 jahat aku tu berhenti stakat kat hati je…bukannya nak tolong…huh!! Eh….cop!!! What I’m expecting huh???..Fuhh, nasib baik xde orang berhenti tolong…klu ada, lagilah aku nangis kat situ gak….maluuu…[sbb pernah je, aku jatuh sungai…olh sbb aku malu ada org lain jantina kat c2, tgk dok usha aku, aku nangis…hihi..sbb aku maluu…smpai diorg ckp, aku nangis sbb kepala aku trhantuk batu…ngeh3]

Then, lepas sesi foot massage dh settle…kaki aku pun dah stabil sikit…aku truskn jugalah prjalanan balik rumah…xkan nak bermastautin lelama plak kat situ..mati kutu aku kang. Redah je lah w/pun kaki dah ala2 tempang semacam….sabarnya kaki, smpai rumah kang kita continue foot massage…huhu…

# berhati-hati di jalan raya….:)p….klu x, jadilah cam aku, kan dah lebam kaki tue….huhu..

2 comments:

cik gha said...

siannye member koi sorang ni...

ShiLa said...

emm...sian kat sya kan....huhu...

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...