Friday, October 14, 2011

En Kamera saya sudah sihat...

Minggu lepas kepala pusing sebab en kamera saya sakit tenat..Puas Pn Aisyah to be tolong mensurvey kat mana boleh baiki.. hehe,...thanks Aisyah, walaupun tak berjaya. Appreciate your help. Sudahnya, aku try tanya en Google. So, disitulah titik pertemuan dengan CamCare....hehe..

aku try & error je fill up inquiry. then, tak lama lepas tu, they reply tru email. siap bagi quotation and solution. Oleh sebab, diorang pun provide despatch untuk collect without transportation charges, worth it la kan..dengan aku pun malas gak nak pi Sri Petaling nun, dengan tah bila la plak kalau aku nak menapak ke sana kan. Jauh ok..ni definisi bagi aku yang tak ada transport.

Aku isi inquiry petang ahad. Dia reply malamnya. Pastu, lepas dapat jawapan dari Aisyah lepas episod survey berakhir, aku pun setuju dengan servis dia hari Isnin malam. Hari Selasa dia call untuk confim collect & set time. Hari Rabu despatch dia dtg collect. Hari Jumaat..tada..my kamera sihat sudah.

Alhamdulillah...LCD en Kamera saya yang cedera. So utk repair & tukar spare part, total RM 180..huhu..melayang sudah duit gaji bulan lepas. Cadangnya nak shopping kat Ekspo Buku Islam KL Sentral hujung bulan ni...spoil sudah. JUsco pun tengah sale sekarang. Nampaknya, semua niat untuk shopping terbantut. Tak pelah, demi my dearest en Kamera. Kalau tak de dia, susah plak nanti. Dah lah nak raya haji. Tambah plak, banyak pulak invitation kahwin rakan-rakan sebaya ni especially Pn Aisyah to be...

Ok done...nak pi tengok Tahajjud Cinta last episod....hehe...oleh sebab aku tahap benci dengan watak Ustaz Shauki tu, aku tengok Tahajjud Cinta ni pun, episod 1 & last je..haha

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...