Friday, January 27, 2012

Aku yang bengong??

Bila aku ada problem, automatik aku lari balik kampung sebab aku rasa macam aku boleh release tension kat kampung...tapi, bila tetiba problem tu berkait dengan family, aku tak tahu nak lari ke mana lagi...

kepala aku tengah bengong....dan air mata ni tak berhenti mengalir...

*pernah tak rasa mcm nak hentak kepala kat dinding...aku tgh rasa sekarang!!! dan sekarang mmg aku tak leh duduk sorang2 tanpa buat apa-apa, sebab aku tak leh nak hentikannya dari mengalir.....yee, aku sedang cuba!!! Allah Bless!!!!

2 comments:

Mas Linda a.k.a Linda CumeY said...

jgn fikir sgt,even aku taw surely asyik dok fikir...be strong coz i know u'r the strong gurl,peace ur mind and smile...(^_^)

ShiLa said...

haha..case closed!!ari2 je bengong skit..alhamdulillah, Allah Bless..dan aku nampak jalannya..sebab petunjuk itu sudah ada...dan aku yakin dgn apa yg aku pilih..100% insyaallah.cuma ak stress dgn ....(u know who)!!! haha..

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...