Saturday, February 04, 2012

Vanilla Coklat

Really addicted with this drama recently. Thumb up!!! Impress with this drama…jalan ceritanya dan pelakonnya, walaupun tak suka Ikram. Emm..nasib baik tak jadi hero, kalau tak, tak tengok la cite ni jawabnya. Rasanya, first time tengok si Aiman mentor ni berlakon, emm..not bad. Izara…she’s gud actress. Sangat suka tengok dia dengan gaya sempoi with spectacles. Comel…she’s prettier w/o make up terlebih, I think…

Gaya bahasa yang santai..sebab mostly guna bahasa percakapan biasa. Its more realistic..dan konfliknya tak berat dan berjela-jela. That’s why aku suka. Aku tak suka tengok drama melayu yang konfliknye klise tak habis-habis dan sangat kompleks. Boleh mentensionkan kepala otak aku kalau tengok…

Sekarang baru sampai episode 7…really anticipated with the next episode. Jarang kut aku follow cite melayu…last yang betul2 aku follow, Kasih Alia. Yang lain, separuh jalan….tak pun, macam selalu, tengok 1st and last episode je…haha…

Nasib baik cik roommate pun sekepala ngan aku…dialah yang tolong dw sebab TV dah kena eksport ke rumah pengantin baru. Dan rupanya, kawan2 aku yang lain pun follow cite nie….seee..i tell u…i love aiskrim vanila + coklat!!!

*** orait…habis sudah aku dw Merlin. Emm…sangat puas hati. Dah tak jeles dengan orang yang dah berzaman tengok…happy holidays!!!!

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...