Monday, November 14, 2011

Mereka sudah bertunang

Sudah musim agaknya…dan jodoh mereka tentunya.

Nak kata aku tak jealous…bohong!
Nak kata aku tak rasa apa-apa…bohong!
Nak kata aku gembira…50-50…yee aku gembira, finally mereka sudah jumpa jodoh mereka. Tapi, bila sampai masanya, mereka tentu akan berkahwin. Dan selepas itu, semua tidak seperti sekarang lagi… Nak kata aku sedih…tak juga!
Nak kata aku tertekan….sikit la!

Jodoh itu rahsia Allah. Tentunya aku redha. Siapa mereka? Oh..seperti di pesan, aku tak boleh nak revealkan nama mereka di sini. Kalau korang tau, diam-diam sudah. Kalau tak tahu, abaikan saja.

4 comments:

cik gha said...

sile revealkan namenye di msg hp or msg fb i okay...please...please...please..

yAnA_aKma said...

pleasee.. pleasee.. pleasee...

Karim Kicasso said...

yaa! nak tau! nak tau! kemon cik shila! please please please.. hee :-D

ShiLa said...

haha....klakar la korng3 ni. xde kaitan pun ngan korg mereka3 tu..hihi

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...