Wednesday, November 30, 2011

Pudu Sentral ~ impressive.

First time jejak Pudu Sentral. Dah gaya jakun semacam. Sangat-sangat impressive dengan perubahan yang berlaku. Seriously, memang dah gaya cam airport. Terima kasihlah kepada semua yang terlibat menaik taraf Puduraya tu. Dahlah jejak situ sorang-sorang, macam lost jugaklah. Nasib baiklah dah tanya orang awal-awal, kira walaupun tak terbayang macam mana perubahannya, kira still boleh ditimbang lagilah. Takde lah lost mana pun sebab tiket dah ada orang tolong beli awal-awal lagi (walaupun tak puas hati dengan timingnya,…huhu..). So, masuk je Pudu Sentral terus cari arrival info. Dah jupe, terus cari info bas yang berkenaan. Siap aku triple confim lagi, yelah, takut tersilap. Then, terus aku menapak ke Platform yang tertera. Oleh sebab memang first time jejak Pudu Sentral lepas dinaiktaraf, aku memang bertolak awal giler dari rumah. Bas pukul 6.30pm, pukul 5.00 dah keluar rumah. Sudahnya, ½ jam lebih jugaklah aku menapak sorang-sorang kat Pudu Sentral yang sudah cantik tu. Yelah, selalu aku balik kampung, pergi Pekeliling je. Ni bila tetiba kena pi Pudu Sentral, cuak jugalah.

Here some photo aku grab dr Mr.Google. Takde lah pula aku nak snap the new view of Pudu Sentral tu sebab ala segan jugalah. Melihat perubahan yang berlaku kat Pudu Sentral ni, seharusnya rakyat Malaysia memilih pengangkutan awam sebagai pilihan utama untuk ke mana-mana. Dan harapnya, jangan sekadar indah khabar dari rupa, cantik diluar, biar cantik juga didalamnya aka servis & perkhidmatannya. Proud to view the new picture of Pudu Sentral . ~.

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...