Monday, March 16, 2009

Apa saLah Baju Kurung?

Baju kurung? xcasual ke? xcantik ke? xkemas ke? xup to date ke?..huhu..klulah instruction tu aku yg dengar..emm, entahlah..tapi, nasib baik gak bukan aku yg dpt instruction tu..sbb aku bukan keje bhgn customer service..so, aku nak pakai apa pun, aku punye suka, asalkan formal..hehe..tapi, tu lah..kenapa ye ada org yg xsuka kt pakai baju kurung n baju yg satu spesis dgnnya..cantik apa? bg aku, as long as apa yg aku pakai tu comfortable & xjejaskn keje..it's ok.

then, tetiba teringat plak satu cite dulu..yg seorg accountant tuntut hak kat mahkamah sbb kes xboleh pakai tudung tu..huhu..kadang2 takut aku dgn corporate life ni..cuma bagi aku, as long as diorang xganggu n sentuh aku punyen hak sbg org Islam, xkisahlh dr segi ibadat, makanan, pakaian o etc..aku still boleh going on dgn diorng, tp, klu dh smpai tahap xhormat pendirian aku as a muslim..tu aku kena letakkan priority aku sbg Muslim at de 1st place la..

#Islam is the way of life..di mana bumi dipijak, di situ Islam dijunjung...Takbir!! Allahuakbar!!

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...