Wednesday, March 18, 2009

Happy Birthday Dayah....

Klu ikutkan mmg aku dh wat reminder dayah punye birtday, tapi ntah cmmana reminder yg aku wat tu ter'set' kul 9pg..so, tepat kul 9pg pg tadi, mmg le alarm u reminder aku tu berbunyi, tp cz aku tgh duk busy bersiap u pi ofis, so, aku cut off je alarm2..xtgk plak alarm tu berbunyi sbb pe..then, ingatkn dah smpai ofis nnti aku check balik alarm tu..

tapi, nak dijadikan cite, smpai2 je kat ofis, mmg aku dh xingat pun pasal alarm tu..yelah, smpai je kat ofis, terus busy dgn my daily task..+ task2 yg aku kena settlekan b4 audit. filing balik pmt voucher yg dah complete...mmg aku wat keje ofis je lah siang tadi..tiap kali aku posting invoice ke, chop received u surat yg aku trima n chop faxed u surat/memo yg aku faxed, wat my daily report..mesti aku xlepas dr tulis date hari ni, 18/03/2009...dan-dan juga aku akn terfikir sesuatu...kenapa dgn hari ni ya? ada event2 penting ke? special day ke? puas gak lah kepala otak aku ni berfikir...smpai2 kerut dahi gak lah..kepala aku pun dah duk kena ketuk dgn pen pun..xingat2 gak..huhu..las2 aku bia je..malas dh nak fikir..sesekali aku telek gak kat my hp..xde pe2 incoming msg yg ptg2 pun..

jam dah almost 6.30pm..then, my boss pun dh balik..aku pun kemas pe yg patut..masukkan file2 yg bersepah kat atas meja aku2 dlm cupboard balik..sume dokumen ptg dh masuk dlm drawer..myob pun siap aku backup..ao, pe lagi, aku kan staff yg berdedikasi..duk baik2 kat my seat..then, aku capai my hp, pe lagi, aku on music player..haha..erghh,,dan2 gak aku teringat alarm yg berbunyi tepat kul 9pg pagi tadi..18-03-09, Dayah 24...haaaaaa...mmg aku terkejut giler2 la..cmne la aku boleh lupe my best frenz birthday ni..huhu..selalunye tiap2 tahun, tepat kul 12.00am je aku terus wish die..tapi tahun ni..huhu..trlambat wish le kawan.. sorry la ek..mmg lupe sgt2..then, dan2 tu jugak aku terus wish die..

pada dyah..my best frenz since my 1st year in UM..i wish u Happy Birthday la ye..sweet 24..dgr2 citenye dh settle..so, pe lagi, tgn ktorg dah gatal nak trima kad wangi ni..hehe..xsbr nak pi travel ke kajang dgn cik noor@miza..huhu..

#cik izzah nk dtg kl next month..klu cik dyh free, moh le kt lepak2 kt pwtc..hehe..shopping2 kat shah Alam pun ok gak..ni ajak cik pija best gak ni..lama tul xlepak2 dgn korang..miss all of u a lot..

2 comments:

Anonymous said...

hepy belated besday dayah...
cik shila y ingtkn ak..hu2..
apa2pn, moga pjg umo n murah rezki...

ShiLa said...

Tu lah pasal..cik noor pun aci xingat gak..huhu

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...