Saturday, March 21, 2009

Thank God..My sis is a Teacher..

Dah berbulan2 aku brtangguh nak buka acc SSPN u my little sis n bro..since aku start keje last year lg..huhu..camne nak pi bank, klu dh aku keje office hour..nak brkejar ke bank mmg aci xsempat la..kdg2 mmg aku lupa pun..Then, nasib baik gaklah, my eldest sis working as a teacher. So, dah alang2 cuti sekolah, dialah pi tolong bukakan akaun SSPN utk dak brdua tu..mmg klu ikut declaration among my family members..haha..mmg akulah yg akan depositkan duit u diorang monthly..hehe..brdedikasi punya kakak..emmm..dat's my responsibility since aku dh keje..So, nmpaknya, starting this month, aku kena tmbahkan list budget aku u deposit acc SSPN for my little sis n bro..

err..korang dh bukakan acc SSPN u adik2 korang yg nak further study? Baik korang buka cepat2..cz, klu xbuka acc SSPN ni nnti diorang xdpt nak apply loan PTPTN..huhu..bukan pe, yelah, nak further study skang bukan sikit kena pakai duit..nak minta scolarship..belum tentu boleh dpt kan?..lgpun, SSPN ni cm skim simpanan gak..

#klu nak buka utk korang2 pun boleh je..pe2 hal korang boleh trus link kat website diorang..huhu..

2 comments:

Anonymous said...

cik shila,kita pun akan jadi teacher jugak. hehehe. saja nak menyibuk=)

ShiLa said...

ye cik maliana..chaiyok2..be a greatest teacher ya..

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...