Monday, March 02, 2009

Congrate for NabiLah..

Tgh2 aku duk ralit wat keje kat office td, tetiba dapat 1msg from my ex-classmate ms sekolah dulu...
"Salam.Alhamdulillah kami (Nabilah & Harun) telah dikurniakan anak lelaki pada 21-02-2009, Sabtu,7.02mlm. Doakan smg anak kami jdi penyejuk mata kami & permata ummah.tq." Emm..camtulah lebih kurang msg yg 1st. then, aku reply lebih krg, say congrate n tnya pe yg patut....this the 2nd msg.
"Tq. Nama dia Mahdi Akef,kome kat rumah Kajang. Cti sek ni balik phg.Insyaallah. Eh,bila pla nak ikut jejak ni? hehe.." Kan dh kena sebijik. kuar gak soalan cepu platinum dr ibu baru ni..n as usual, my answer alwiz be the same...someday soon.

utk Nabilah & Family, congratulation la ye. Cm baru je pi kenduri kawin dia last year, tetiba dh dpt bite dh dapat baby..cepat tul masa berlalu. Yelah, dulu masa dia kawin, aku baru je habis study, keje pun xlagi, ni dh almost 9months aku keje..dh ada baby kwn aku sorang ni..

#Aku? Bila lg ya? Insyaallah, someday soon...hehe..Sometimes, it is more better if we juz live it to Allah, becoz ...He knows everything..

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...