Tuesday, March 10, 2009

Eye oN Kg Mahkota, Ktn..






Alang-alang aku pi travel ke kemaman u pi weeding Maa..sempat aku lepak kat Kg Mahkota, Ktn..umah cik dian..hehe..then, dapatlah aku capture a few picture yg aku rasa special..
1. Pic yg 1st tu..hehe..sbnarnye nak capture baby dia yg baru je lahir pg 2..tapi, cm takut je nak pi jenguk kat dlm reban2..so, capture jelah yg ade kat luar reban2..then, nmpak jglah baby diorg dari celah2 dinding reban2..cute je..
2. Pic yg 2nd tu..huhu..aku xtau pokok pe..klu menurut cik dian, itu adik beradik pokok kaktus..tapi, mmg buat mata aku jadi tertarik la...elok je die terjuntai ke bwh..
3. Pic yg 3rd ni korang rasa buah apa? ha..rambai?langsat?...nope..itulah, baby durian..lebat kan? 1st time aku tgk anak durian lebat cm ni..kire klu lah buah tu menjadi belaka..mcm manalah nak ampu buah durian yg gedabak berat tu...aiseh..ingat plak cite Geng lagi..lagi2 part tupai terlanding kat buah durian2..kih3
4. Pic yg last tu gmbar baby buah naga..hehe..comel xaku capture..kire2 boleh jadi photographer prof x?

hehe..sesekali masuk kg org..benda yg diorg rasa biase pun boleh jadi special kan?

#Huhu..kire2 ok xpic yg aku capture tu..tu lah namanye akauntan yg berangan nak jadi photoghaper profesional..

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...