Wednesday, February 18, 2009

Cuak??

Heee..he..kelmarin, tgh2 aku duk sibuk kat office dtglah sorang despatch anta satu surat reminder...bila aku tgk je surat tu dada aku rasa berdebar sgt2..mcm nak gugur je jantung aku ni..yelah, surat reminder, last warning sbb supplier ni xdpt payment..cuak giler, padahal kitaorg bank in je every month...aku apalgi, pi lah tanya despatch tu..hehe..dgn beraninya aku bertanya...hehe...dia ckp just fax jelah bank in slip tu sbg bukti dh byaar...haha...simple je kan? tapi tau bape jmlah bank in slip yg kita kena korek balik..haha..aku xsempat nak kira plak,, tapi cubalah bygkan, klu payment tu every month n statment tu dr thn 2007...giler xgilernya, kitaorg nak korek balik fail2 lama tu..nasib baiklah, guna software, sng jelah nak cri balik cheque no tu..tapi, nak cr dia punya pysical document..mau xgiler..haha...bertungkus lumus gak la kitorang mencari..nasib baiklah, jupe semua sekali...yang aku peliknya,..bila kitaorg tanya org yang incharge benda ni..bolehlah dia kata ada bagi notis every 3 month u kalau xbayar..xdpt pulak kitaorg apa-apa notis before this...mmg jugak silap kami xfaxkan bank in slip tu..sbb aku pun, main follow je org2 yg sebelum ni..yelah..before this xde pe2 problem pun, ok je..ingatkan dh bank in..xde apa2 la...tup2 bg warning u invoice yg dari 2007...klakar gaklah...mcmmana plak lah, statment 2007 still open..diorang xclosed account ke? xkena audit ke evry year? confius aku...yang paling memelikkan aku ada plak terselit invoice thn 2005 punye...last 4 years tu..yg tu lagi giler nak cari dia punye pysical document...dahlah account tu dah closed..dah xboleh nak check dh...huhu..masak kitaorg klu semua supplier mcm ni...mau giler aku dibuatnya...hehe

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...