Saturday, February 28, 2009

Jadi akauntan ni mmg penat ek?

Penat..penat sgt2. tp, mcm aku pernh declare sblm ni..aku mmg puas hati. apa yg aku belajar dlu mmg aku apply habis2 kat ofice..cm yg xingat2 kenalh revise balik.siang tadi,punyelh kena rushing u month end..dan2 payroll card dr factory bru smpai, tu kena aula kn dulu..sian kat diorg klu gaji kena delay..dan2 jugak, boss minta wat 1report payment summary u director, urgent katanya,dokumen u submit kat LHDN pun aku xsiap semak lg, elok je tersusun kt drawer aku2..,dan2 aku dgn volunteer ye brtnya,
"P&L for January need to send together?" dgn dedikasinye aku brtnya.
"Oh ya lah..ok send togetherlah.."
haha..da brtmbah 1lg report yg aku kena siapkn..esok nak submit. huhu...mmg kelam kabut aku dibuatnya. fail followup aku pun, mkn hari makin berat..xsempt lg aku nak followup yg 1st..yg 2nd dh menanti, yg 2nd xsiap, tetiba dpt arhn yg 3rd plak dr boss..mmg boleh buat aku giler..giler?x, alhamdulillah, aku waras je lg, cm kepala ni berpusing2 jglah..nak kata aku kelam kabut? xjglah, aku ok je kat office, tenang je..sempoi, hehe..sometimes, kalut gak lah..penat? tu mmg wajiblh..bkn lg harus, apth lgi haram o makruh..haha.

**No matter wat, I love to be an accountant...such a beautiful job..

2 comments:

Anonymous said...

pening kepala? makanlah uphamol 650, melegakan sakit kepala dengan satu tablet! hahaha

ShiLa said...

ok..i think bout dat, tp, klu dh spesis takut mkn ubat..hehe

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...