Saturday, February 21, 2009

Mimpi, impian.., harapan atau sekadar angan2?

Dreams? apa maknanya ya? Boleh jadi ia mimpi...impian, atau sekadar harapan..
bagi aku apa pun definisi 6 huruf tu..ia tetap umpama angan2 yg selalu je masuk kat dlm otak kita..mimpi, selalunya dtg waktu kita tidur kan. impian,..sume org ada impiannya sendiri, but more for long term..klu xde impian,mcmmana dgn kita punya future kan? bila dah ada impian, just moving forward je lah (tagline toyata..hehe..klu xdpt honda sebiji, vios o altiz pun ok gak..)..harapan? lebih kurang sama je lah maknanya..tapi, harapan ni lebih pada short term compare dgn impian..impian ni cam tinggi sgt..apa-apa pun, walau siapa pun kita, walau kat mana pun kita...jgn sesekali takut mencipta mimpi, impian & harapan..apatah lagi berangan2..xsalah pun kita create sume tu, asalkan effort tu dtg sekali..insyaallah, mimpi, impian, harapan & angan2 kita akan jadi kenyataan..hehe, pandai2 je aku mengeluarkan fakta sendiri..

p/s: Tapi, yg aku confius tu...selalu je aku mimpi, tapi, susah plak aku nak ingat mimpi tu..

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...