Saturday, February 21, 2009

Kuarantin!!

Mmg aku kena kuarantin sungguh kat office..bak kata my lady boss, tpt aku tu ibaratnya my bed room..sungguh, buat aku rimas kdg2..yelah, takkan sepanjng masa kat office nk mghadap PC je kan..mau berpinar mata aku ni..mmg mendera mata sungguh..sian kat mata aku, klulah dia boleh bercakap, mau dia dh menjerit minta tlg..xpun dah call talian dera tu..hehe..nasib baik jugalh ada eye more yg jadi peneman setia mata aku..sejuk gak dia..tapi, nak buat mcm mana, bln depan auditor nk dtg..kenalh aku brtungkus lumus mengsettlekn apa yg xsettle lg..penat mghadap PC aku boleh buat filing, check balik pysical document..mmg busylah..eemm, nasib baik jugalah akal dgn hati aku ni selari je..xsusah nak kena pujuk..semuanya guna logik akal & rationality..klulah guna hati semata-mata, teringin jugak nak cari keje lain..tapi tu lah, syg plak dgn keje skang..xsmpai hati..

p/s: busy tahap apa pun, tpt kul 7pm, xkira, aku balik gak..hehe..berdedikasi punya staff..punctuality, keje tu aku sambung next week..haha

No comments:

Blog Walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...